Narodni – radio koji te sluša: novi identitet najslušanijeg radija
Piše: admin- 18/04/2017
Narodni je dobio novi vizualni identitet i novu inovativnu mobilnu aplikaciju. Koncept ‘Narodni – radio koji te sluša‘ osmislila je jedna od najnagrađivanijih hrvatskih reklamnih agencija Bruketa&Žinić OM, a temelji se na povezivanju trenutnog raspoloženja slušatelja s vizualnim identitetom radija i glazbom koja se pušta.
Slušatelji tako uz pomoć mobilne aplikacije Narodnog i na web stranici narodni.hr imaju priliku utjecati na promjenu glazbe, ali i logotipa radija.
Promjenjivi logotip radija manifestira se u pet različitih boja koje su povezane s pet različitih raspoloženja. Slušatelj Narodnog može slušati i posebne ‘mood‘ kanale ovisno o trenutačnom raspoloženju.
• Ne pitaj, samo sviraj
• Totalno opušteno
• Ljubav je u zraku
• Ma samo veselo
• Aaaaaaaaaa!
Na aplikaciji Narodnog i na narodni.hr slušatelji mogu pratiti i kartu Hrvatske koja u realnom vremenu prikazuje kakvog su raspoloženja slušatelji u različitim dijelovima zemlje.
Narodni je sredinom 2016. godine dobio novouređene studijske prostore koji su po tehnološkim standardima i vrhunskoj digitalnoj tehnologiji najbolji i najmoderniji u ovom dijelu Europe.
Podijeli ovu objavu